W celu złożenia reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
W sprawie zwrotu lub reklamacji skontaktuj się z nami: telefonicznie 690 989 730 (nie smsem) lub drogą mailową: kontakt@dobralazienka.com.pl Prosimy o pełną informację odnośnie uszkodzenia wraz ze zdjęciem, modelem i numerem zamówienia.
Reklamacje są przekazywane bezpośrednio do producenta firmy Midas Group. Rozpatrywanie reklamacji trwa do 14 dni kalendarzowych.
Zwroty
1. Formularz zwrotu
Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie modelu produktu, datę zakupu oraz numer konta do przelewu zwrotnego. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni kalendarzowych na zwrot towaru.
2. Odesłanie produktu
Prosimy o odesłanie produktu na swój koszt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu. Prosimy o solidne zapakowanie produktu na palecie, tak jak przyjechał, aby nie doszło do żadnych uszkodzeń.
3. Wysyłka:
Zwracany produkt należy wysłać na adres:
LEGACY MT SP. Z O.O.
al.San Francisco 2
55-020 Rzeplin
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od Ciebie.
4. Zwrot środków
Środki za zakupiony produkt zwracamy do 14 dni od momentu dostarczenia do nas towaru w nienaruszonym stanie. Zwracamy koszty za oddany towar bez kosztów transportu.